Onelife tilisi ja uusi järjestelmä

Tilin siirtoa uuteen järjestelmään puhelinnumerolla ja käyttäjätunnuksella on jatkettu ja se onnistuu vielä reilut 18 tuntia.

Mikäli sinulla on useampi tili ja sama puhelinnumero kaikissa, niin yhden käyttäjätunnuksen siirto riittää (suosituksena päivittää päätili eli ensimmäisenä kirjattu tili).

Mikäli sinulla on useampi tili ja kaikissa on eri puhelinnumero, niin tee siirtopyyntö kaikille tileille erikseen. Mikäli tilin puhelinnumero on vanha, niin käytä sitä ja muuta se uudeksi, kun uusi järjestelmä on käytössä.

Tilit eivät katoa mihinkään, joten on mahdollista tehdä siirto myöhemmin supportin kautta, mutta tästä saattaa aiheutua kustannuksia.

1. Valitse ensimmäisestä pienemmästä laatikosta Suomen lippu tai kirjoita maakoodi +358.

2. Kirjoita jälkimmäiseen laatikkoon puhelinnumerosi ilman ensimmäistä nollaa esim. 040 on 40 jne.

3. Syötä alempaan laatikkoon käyttäjätunnus.

4. Klikkaa Sign me up.

5. Saat viestin Thank you ja asia on kunnossa.

KÄYKÄÄ SIIS KAIKKI HOITAMASSA PIKAISESTI SIIRTO KUNTOON JOLLAIN SEURAAVISTA SIVUSTOISTA:

Onelife.eu

Oneacademy.eu